Enter a comma separated list of user names.
Duna–Tisza közi síkvidék

Egyik kedvenc alföldi helyünk, mely minden évszakban tartogat valami igazán szépet. Ez most sem volt másképp, mikor egy kiadós havazás másnapján túráztunk a Kolon-tó környékén.

2019-01-08

Film
Dunazug-hegyvidék

2 napot töltöttünk a Pilisben, ahol kipróbáltuk a vadkempingezést. Menedékként függőágyakat használtunk, faragtunk tollaságat, szűrtünk patakvizet, nyársaltunk, ettünk-ittunk, tapasztaltunk. Video.

2019-01-04

Fotóstúra, Drón videó
Mátra-vidék

Kis tavaszi egy napos csavargás a Mátrában. Megnéztük drónnal az elég elhanyagolt Rózsaszállást, és finom ebédet főztün a Kékesen. Video.

2018-06-13

Kelemen-havasok, Felső-Maros-áttörés

Egy régi emlék már, de a helyszín változatlan. Egy csodás nap a Kelemen-havasok déli oldalában, ahol a Felső-Maros-áttörés fatörzsbarlangjait látogattuk meg.

2018-01-22

Drón videó
Bükk-vidék

Sorozatunk első kisfilmjében a csodás szépségű Vörös-kő sziklájával és az azt körülölelő hegyekkel s völgyekkel ismerkedhettek meg madártávlatból.

2017-03-19
Írta: woff

Békás-szoros és környéke

A legtöbb turista, aki már ellátogatott a Békás-szorosba, vagy épp erre készül, nem tudja, hogy a legszebb és legtitokzatosabb helyeket a környező völgyek rejtik.

2017-01-07

Csalhó-hegység

A Csalhón eltöltött második napunkon már napkelte előtt elindult csapatunk, hogy felfedezze a környék legcsodálatosabb sziklafomáit...

2016-11-26

Csalhó-hegység

Egy két napos túra keretében kis csapatunk ellátogatott a Keleti-Kárpátok egyik legcsodálatosabb masszívumára, a fenséges konglomerátum tornyokkal díszített Csalhóra.

2016-10-15

Országos Kéktúra
Mátra-vidék

Az Országos Kéktúra 21-es szakasza az egyik legszebb szakasz az 1100 km során.

2016-09-18

Gyergyói-havasok

A hétköznapokból kiszabadult, lelkes túrázót egy könnyű, bemelegítő túrára invitáljuk: nézzük meg Gyergyószentmiklóst felülről!

2016-08-21
Írta: Hwesta

Hagymás-hegység

Túrabeszámolónkban elkalauzolunk titeket az erdélyi Hagymás-hegység legmagasabb csúcsára, az 1792 méter magas Nagy-Hagymásra.

2016-08-06

Visegrádi-hegység

Osztálykirándulások, családi kiruccanások kedvelt helyszíne. Közel van a fővároshoz, minden évben rengetegen fordulnak meg itt. Hazánk egyik legérdekesebb szurdokvölgye. A Rám-szakadékban jártunk.

2016-06-16

Hagymás-hegység

Sokszor egy jól megszervezett túrát is könnyen átírhat a természet, de most az egyszer nem az időjárás volt a fő komponista hanem egy, a Kárpátok jól ismert testes és brummogó lakója.

2016-04-25

Bükk-vidék

A Föld napján kis csapatunk egy igen látványos és könnyű szakaszt teljesített a Bükkben, mely során a Szentlélek-Bartos-kő-Buzgó-kő és Látó-kövek alkotta köröcskét jártuk körbe.

2016-04-23

Országos Kéktúra
Mátra-vidék

Az Országos Kéktúra 20,21,22-es számú túrája vezet végig a Mátrán. Idén húsvétkor úgy döntöttünk, ideje ezeket a szakaszokat is teljesítenünk. Elsőként a Mátraverebély - Mátraháza útvonalat mutatjuk be nektek.

2016-04-22

Várak a Mátrában Túramozgalom, Fotóstúra
Mátra-vidék

A hosszú hétvége egyetlen napsütéses napját a Mátrában töltöttük. Felkerestük a recski kényszermunkatábor helyén létesített nemzeti emlékhelyet, majd körbejártuk a kőbánya környékét érintve az Országos Kéktúra rövid szakaszát is. Persze most sem maradhatott el a geoládázás, négyet is levadásztunk. Fél napos, lazítós, 15 km-es túránk képes beszámolója.